فروش توری و محصولات درب پنجره دوجداره upvc وین تک

فروش توری و محصولات درب پنجره دوجداره upvc وین تک, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش توری و محصولات درب پنجره دوجداره upvc وین تک

بهرام پروهان

فروش توری و محصولات درب پنجره دوجداره upvc وین تک به دلیل استاندارد های بالا و مزایای متعدد مورد توجه برج سازان بزرگ قرار گرفته است. جنس توری هایی که بر روی درب پنجره دوجداره upvc وین تک نصب می شوند از یو پی وی سی است و چهارچوب آن نیز از آلومینیوم ساخته می شود و باعث زیبایی بی نظیر محیط و نمای بیرون پنجره ها می شود.

شرکت فروش توری و محصولات درب پنجره دوجداره upvc وین تک از تولید کنندگان مطرح در ساخت درب و پنجره upvc است که دارای سابقه چندین ساله در این زمینه می باشد و در سطح کشور دارای نمایندگی های فعال مختلفی است. دفتر فروش توری و محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک دارای انواع پروفیل از قبیل پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک سری W700, W640, W260و PP624 می باشد که هر یک با توجه به خصوصیاتی که دارند برای انواع بازشو پنجره دوجداره استفاده می شوند. در بحث مزایای فروش توری و محصولات درب پنجره دوجداره upvc وین تک می توانیم چند مورد را نام ببریم از جمله جلوگیری از ورود حشرات موزی و همچنین کنترل ورود آلاینده ها به داخل محیط و ده ها موارد دیگر فروش توری و محصولات درب پنجره دوجداره upvc وین تک و آلومینیوم در مدل های مختلف در بازار موجود می باشد از جمله توری پلیسه ای و توری مگنتیک که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و دلیل آن جنس عالی و قابلیت شست وشوی آسان است.

درب دوجداره فرانسوی


شرکت دارای دفتر فروش توری و محصولات درب پنجره دوجداره upvc وین تک است روند کاری فروش درب و پنجره دوجداره در این شرکت بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل درب ها و پنجره های وین تک از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی و فروش توری و محصولات درب پنجره دوجداره upvc وین تک داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. https://upvc.pro/ این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان دفتر فروش محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک جهت اندازه گیری نهایی و بررسی دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود.
شرکت فروش توری و محصولات درب پنجره دوجداره upvc وین تک از اواخر سال ۱۹۸۰ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پروفیل های یو پی یو سی مورد نیاز صنعت ساختمان (پنجره دوجداره وین تک) در ابعاد و مقاطع مختلف آغاز نموده و با بیش از سه دهه فعالیت، پروفیلهای تولیدی خود را در بازار مصرفی کشورهای مختلف عرضه نمود. با توجه به عرضه بسیار پروفیل درب و پنجره وین تک در ایران طی چندین سال گذشته شرکت پنجره دوجداره وین تک تصمیم به احداث کارخانه در ایران نمود و فاز یک کارخانه وین تک در ابتدای آبان ماه سال ۹۰ در زمینی به وسعت ۳۶۰۰ متر مربع وزیر بنای تولیدی به وسعت ۱۶۰۰۰ متر مربع در شهر تبریز افتتاح و شروع به فعالیت ، تولید و عرضه انواع پروفیلهای upvc استاندارد وین تک مورد نیاز این صنعت نمود.

پروفیل های سری 70 یو پی وی سی


در بسیاری از موارد افراد سوال می پرسند که تفاوت این توری ها با توری های معمولی چیست؟
در پاسخ به این سوال باید خدمت تان عرض کنیم که تفاوت اصلی این نوع توری ها در مواد سازنده و همچنین راحتی در نصب و ماندگاری آن و راحتی استفاده می باشد.
کنترل کیفی پروفیل و فروش توری و محصولات درب پنجره دوجداره upvc وین تک
تمامی محصولات تولیدی در شرکت محصولات فروش توری و محصولات درب پنجره دوجداره upvc وین تک طی فرایندتولید،پس ازآن و قبل از عرضه به بازار مصرف در آزمایشگاه درب و پنجره وینتک تحت تستهای مختلف کنترل کیفی قرار میگیرند. از پروفیل های وینتک تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی به شرح ذیل بر روی هر مقطع به انجام میرسد و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال پروفیل به انبارها و واحدهای فروش جلوگیری به عمل می آید. https://upvc.pro/
*تست مقاومت حرارتی تا ۱۵۰ درجه سانتی کراد
*تست مقاومت حرارتی تا ۴۰- درجه سانتی گراد
*تست مقاومت زمانی و تغییر رنگ در برابر تابش ماورا بنفش
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: